Co Vás u nás čeká?
- Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
- Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
- Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
- Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
- Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
- Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
- Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
- Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení
Co byste měl/a mít:
- SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
- Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
- Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
- Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
- Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
- Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)
Co Vám nabízíme?
- Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
- Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
- Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
- Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
- Férové mzdové ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
- 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity
Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám na e-mail personalni@moraviasystems.cz.