Co bude Vaším úkolem:
- Zajištění nákupu strojírenských výrobků (průmyslových armatur, potrubí a potrubních částí ) polotovarů a služeb podle potřeb firmy
- Spolupráce na výběrových řízeních a komunikace s dodavateli
- Vystavování objednávek, kontrola termínů a smluvních podmínek
- Řešení běžných reklamací a odchylek v dodávkách
- Sledování trhu a vyhledávání nových dodavatelů
- Spolupráce s kolegy z obchodu, realizace i technického oddělení
- Administrativní správa nákupní agendy v informačním systému
Hledáme někoho, kdo:
- Má SŠ/VŠ vzdělání (optimálně ekonomického nebo technického zaměření) a alespoň 1-2 roky praxe v oblasti nákupu
- Umí komunikovat a vyjednávat s dodavateli
- Je samostatný, pečlivý a zodpovědný
- Zvládá práci v IS systémech a má běžnou PC gramotnost
- Domluví se anglicky, další jazyk výhodou
- Zná základy obchodních podmínek a orientuje se v nákupních procesech
- Se orientuje v technických parametrech a dokáže vyhodnocovat a vyjasňovat technické parametry nabídek a smluv
- Zná technický sortiment nebo má zkušenost z oboru energetiky/průmyslu - výhodou
Co Vám svěříme:
- Samostatné vedení nákupních procesů v přidělených oblastech
- Komunikaci s tuzemskými i zahraničními dodavateli
- Spoluúčast na optimalizaci nákupu a zajištění plynulosti dodávek
- Práci s interním informačním systémem a dokumentací
Co nabízíme:
- Zajímavou a pestrou práci v české firmě s tradicí
- Přátelský tým a podporu zkušených kolegů
- Férové mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem
- Možnost dalšího rozvoje v rámci nákupního oddělení
- Benefity jako 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, aj.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Pošlete nám svůj životopis na personalni@moraviasystems.cz nebo volejte na 775 876 389. Těšíme se na Vás.