Asistent/ka projektových manažerů

Baví vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás!

Vracov (okres Hodonín)

Co Vás u nás čeká?

  • Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
  • Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
  • Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
  • Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
  • Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
  • Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
  • Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
  • Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení

Co byste měl/a mít:

  • SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
  • Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
  • Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
  • Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
  • Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
  • Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)

Co Vám nabízíme?

  • Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
  • Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
  • Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
  • Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
  • Férové mzdové ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
  • 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity

Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám na e-mail personalni@moraviasystems.cz.

Zaujala vás tato nabídka?

Máte-li zájem pracovat pro Moravia Systems, zašlete nám svůj životopis.

Bc. Nikola Raiskupová, DiS.
Bc. Nikola Raiskupová, DiS.
Vedoucí personálního oddělení